ورزشی - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]
امروز: جمعه 103 فروردین 10

نخستین بازیکن ایرانی که موفق شد در لیگ برتر انگلیس بازی کند، این روزها آخرین لحظات حضورش در تیم بارنزلی را سپری می‌کند. آندرانیک تیموریان همان بازیکنی که در جام جهانی 2006 جزو معدود ستاره‌های تیم ملی ایران بود و چشمان تیزبین سام آلاردایس را به خود جذب کرد، این روزها در آمادگی کامل است. او در انتظار به پایان رسیدن رقابت‌های دسته یک انگلیس و بازگشت به فولام است. بازگشت به تیم ملی با حضور افشین قطبی یکی از آرزوهای بازیکنی است که در فوتبال انگلیس به گراندو مشهور شده است.

آندرانیک تیموریان درباره آخرین وضعیتش در بارنزلی، آمادگی‌اش، بازگشت به تیم ملی و... صحبت کرد:

* روزها برای آندو در فوتبال انگلیس چطور می‌گذرد؟

- زمانی که از فولام به طور قرضی به بارنزلی آمدم، هدفم بازی کردن بود. فولام بسیار خوب نتیجه می‌گرفت و وارد شدن به ترکیب تیمی که نتایج خوبی گرفته بسیار سخت است. به همین خاطر به صورت قرضی به بارنزلی آمدم. خوشحالم که از زمان حضورم در این تیم بیش از 10 بازی برای این تیم انجام داده‌ام و تنها در بازی چهارشنبه شب مقابل کاونتری سیتی به دلیل سرماخوردگی از سرمربی تیم خواستم که از من استفاده نکند چون بدنم ضعیف شده بود.

* وضعیت بارنزلی چطور است؟

- ما در حال حاضر در رده بیست و یکم جدول قرار داریم و دو هفته تا پایان مسابقات باقی مانده. اگر می‌خواهیم به دسته پایین‌تر سقوط نکنیم باید در دو بازی آینده به پیروزی برسیم. بارنزلی مجموعه بسیار خوبی است و اطمینان دارم که می‌تواند خودش را در دسته یک نگه دارد.

* پس از پایان بازی‌های بارنزلی باید به فولاد برگردید. در فولام می‌مانید؟

- من هنوز یک سال دیگر با فولام قرارداد دارم. می‌خواهم در فولام بمانم اما، اگر پیشنهادی باشد می‌توانم از فولام بروم. بندی در قراردادم آمده که می‌توانم از فولام جدا بشوم. اگر من بدانم در ترکیب فولام جای می‌گیرم می‌مانم، در غیر این صورت به پیشنهادهای دیگر فکر می کنم.

* می‌خواهید در لیگ برتر بمانید؟

- من زبان انگلیسی را به خوبی یاد گرفته‌ام و با سبک فوتبال اینجا خو گرفته‌ام. اولویت برای من این است که در لیگ برتر بمانم. انگلیس بهترین لیگ دنیا را دارد و برای ماندن در اینجا انگیزه‌های بسیاری دارم.

* وضعیت بدنی‌ات چگونه است؟ به آمادگی کامل رسیده‌اید؟

- کیفیت دسته اول انگلیس تفاوت چندانی با لیگ برتر ندارد. اینجا بازی‌های پرفشاری انجام می‌شود. بازی کردن در چنین فضایی بدن یک بازیکن را به آمادگی کامل می‌رساند. من هم در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارم. من تمام فکر و ذکرم این است که در انگلیس بمانم. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر بمانم و با آمادگی‌ام سرباز خوبی برای ایران باشم و بتوانم پرچم پرافتخار ایران را در انگلیس بالا نگه دارم.

* با این آمادگی حتما برای پوشیدن پیراهن تیم ملی هم آماده هستید؟

- من در چهار سال گذشته تنها سه بازی برای تیم ملی به میدان نرفته‌ام. بازی با تیم‌های کره جنوبی، کره شمالی و عربستان تنها بازی‌هایی بود که من نبوده‌ام. در بازی با کره شمالی مصدوم بودم و با دایی تماس گرفتم و گفتم مصدوم هستم. پس از آن به صلاحدید مربیان دعوت نشدم و دایی صلاح دید که از دیگر بازیکنان استفاده کند. دوست دارم که دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم. من مانند همه بازیکنان آرزو دارم برای تیم ملی کشورم بازی کنم و امیدوارم که خیلی زود این اتفاق بیفتد.

* وضعیت تیم ملی را چطور می‌بینید؟ شرایط خیلی خوبی در گروه نداریم.

- این درست است که ما وضعیت‌مان در جدول خوب نیست اما، ما کره شمالی را در پیونگ یانگ برده‌ایم و این در سابقه ما وجود دارد. این بار هم می‌توانیم کره شمالی را شکست دهیم. پیروزی در این بازی می‌تواند پل صعود ایران به جام جهانی باشد. باید در این فکر باشیم که به پیروزی این سه بازی نیاز داریم. باید فکر کنیم که 9 امتیاز می‌خواهیم اگر به کمتر از این فکر کنیم، موفق نمی‌شویم.

* نظر شما درباره حضور قطبی در تیم ملی چیست؟

- من تا به حال با قطبی کار نکرده‌ام. اما، زمانی که در پرسپولیس بود، اخبار را دنبال می‌کردم. می‌دانم مربی محبوبی در ایران است. او با مربیان بزرگی مانند هیدینک و فربیک کار کرده و فدراسیون فوتبال انتخاب درستی انجام داده است. امیدوارم همه از او و تیم ملی حمایت کنند تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

* حرف دیگری باقی مانده است؟

- من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و مصاحبه‌ای که از قول من در یکی از روزنامه‌ها به چاپ رسیده بود را تکذیب کنم. من هیچ وقت علیه دایی صحبت نکرده‌ام. او هم بازی من بوده و دلیلی ندارد که بخواهم علیه دایی و دستیارانش در تیم ملی صحبت کنم.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()

    photo 

    هفته سی و سوم رقابت های لالیگا با یک تساوی برای بارسلونا همراه شد.

    در آغاز هفته سی و سوم رقابت های لالیگا، شنبه شب تیم بارسلونا در خانه والنسیا با تساوی 2-2 برابر حریف خود متوقف شد.

    در این دیدار، مادورو (43) و پابلو هرناندس (44) برای والنسیا گلزنی کردند. دو گل بارسا را نیز لیونل مسی در دقیقه 24 و تیری آنری در دقیقه 83 به ثمر رساندند.

    در دیگر دیدارها، مالاگا در خانه به تساوی یک - یک برابر دپورتیوو لاکرونیا دست یافت و آلمریا موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد نومانسیا عبور کند.

    هم اکنون در جدول رده بندی، بارسلونا با 82 امتیاز صدرنشین است. رئال مادرید با یک بازی کمتر و با 75 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سویا با 57 امتیاز سوم است.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()

    photo 

    هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خیره کننده منچستر یونایتد و برتری تیم های چلسی و لیورپول برابر حریفان همراه شد.

    در آغاز هفته سی و چهارم این رقابت ها، روز شنبه منچستر یونایتد در حالی که با دو گل از تاتنهام عقب بود با نتیجه 5 بر 2 این تیم را در هم کوبید.

    در این دیدار، مارکوس بنت در دقیقه 29 و لوکا مودریچ در دقیقه 32 دوبار دروازه یونایتدها را باز کردند. در ادامه و در نیمه دوم، منچستر یونایتد ابتدا در دقیقه 57 توسط کریستیانو رونالدو و از روی نقطه پنالتی به گل رسید. سپس در ادامه، رونی در دقیقه 67 گل تساوی یونایتدها را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد، رونالدو بازهم موفق به گلزنی شده و نتیجه را 3 بر 2 به سود تیمش تغییر داد.

    رونی در دقیقه 71 موفق شد دومین گل خودش در این دیدار و چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند و در نهایت دیمیتار برباتوف در دقیقه 79 گل پنجم را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

    photo 

    photo 

    photo

     

    photo 

    photo 

    نتایج دیگر دیدارهای روز شنبه به شرح زیر است:

    *وست هام: صفر

    چلسی: یک

    photo

     

    photo

    *وست بروموویچ: 3

    ساندرلند: صفر

    *هال سیتی: یک

    لیورپول: 3

    photo

     

    photo 

     

    photo 

    *فولام:‌ یک

    استوک سیتی: صفر

    *اورتون: یک

    منچستر سیتی: 2

    *بولتون: یک

    آستون ویلا: یک



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()

    گرچه این احتمال می‌رود که در میان هیاهوی پراسترس فینال مسابقات همه‌ی توانمندی‌ها به معرض نمایش درنیاید اما، به هر حال باید آن را داشته‌های بسکتبال ایران در پایان فصل 87-88 تلقی کرد.

    مهرام و ذوب آهن اصفهان هر دو یک فرصت دارند. یکی برای پایان و یکی برای آغاز.

    مهرام به عنوان میزبان این دیدار توانست در بازی رفت و پس از انجام یک ماراتن از جنس بسکتبال نتیجه را به سود خود خاتمه دهد و حالا روز دوشنبه برای تثبیت آن نتیجه و برپایی جشن قهرمانی به میدان می‌رود و این یعنی پایان کار اما، در سوی دیگر میدان ذوب آهن است. تیم اصفهان که شکست خانگی روز پنج‌شنبه را صرفا یک اتفاق قلمداد کرده است در پایتخت به دنبال حفظ روزنه‌های امیدی است که تنها با کسب پیروزی باقی می‌ماند.

    مهرام در دیدار نخست با اتکا به تمامی بازیکنان داخلی و خارجی‌اش، با تعصب مثال زدنی" کامرانی" و" پریست" توانست با شیرین کامی اصفهان را ترک کند. تیم ذوب آهن هم بواسطه‌ی بازی قابل توجه اکبری، ساهاکیان، داودی، مایک جونز و کوماتوس تا آستانه پیروزی رفت و بازگشت و حالا هم در رویای تکرار لحظات خوب آن بازی است.

    این دیدار از ساعت 15 و 20 دقیقه فردا برگزار می‌شود.

    اما، کمی پایین‌تر تیم‌های پتروشیمی بندرامام و صبامهر که هنوز از شوک از دست دادن فینال خارج نشده‌اند، دیدار دوم خود را برگزار می‌کنند. شاهین طبع اعتقاد دارد اختلاف تیم‌های برگزار کننده دیدار رده‌بندی زیاد نیست اما، در دیدار اول تیم پتروشیمی روز سختی را پشت سر گذاشت و حالا باید علاوه بر تفکر انجام بازی روبه جلو، به پیروزی فکر کند. تماشاگران همیشگی این بار هم برگ برنده‌های زردپوشان هستند.

    عنوان پنجمی مسابقات امسال انتظار یکی از تیم‌های بیم مازندران و تراکتورسازی کردستان را می‌کشد. جذابیت جدال تیم‌های محسن صادق‌زاده و صفاعلی کمالیان بی‌شک کمتر از جذابیت سایر دیدارها نخواهد بود.

    برنامه‌ی مسابقات:

    مهرام - ذوب آهن اصفهان، ساعت 15 و 20 دقیقه

    پتروشیمی بندرامام - صبامهر قزوین، ساعت 17

    بیم مازندران - تراکتورسازی کردستان، ساعت 17



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()

    در صورت فراهم شدن بلیت پرواز به دبی؛ افشین قطبی امشب به امارات سفر می‌کند.

    افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه به این سمت انتخاب شد، برنامه‌ی سفرهای خود را به فدراسیون فوتبال داد تا برای تماشای بازی بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های امارات و اروپا به کشورهای موردنظر سفر کند.

    برهمین اساس در صورتی که فدراسیون فوتبال بتواند امشب بلیت سفر به دبی را فراهم کند، قطبی به امارات سفر خواهد کرد.

    او سپس پنج‌شنبه به تهران خواهد آمد و بازی پرسپولیس و سپاهان در جام‌ حذفی را در ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره خواهد کرد. پس از آن او به اسپانیا، آلمان و به احتمال فراوان انگلیس سفر خواهد کرد تا ضمن گفت‌وگو با بازیکنان ایرانی حاضر در این سه لیگ، با مربیان بازیکنان ایرانی هم درباره‌ی شرایط آنها گفت‌وگو کند.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()
       1   2   3   4   5   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا