دانلود نرم افزار کامپیوتر - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما را دوست بدارد، در روز قیامت همراه ماخواهد بود. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

بی شک بسته بندی هر چه زیباتر محصولات در هر زمینه ای یکی از عوامل موثر در فروش آن محصول است که علاوه بر جلب مشتری ، سلیقه تولیدکننده محصول را نیز به بیننده نمایش خواهد داد .

در دنیای رایانه نیز ساخت Box و جعبه برای محصولات نرم افزاری از اهمیت بالایی برخوردار است .
برای ساخت باکس و جعبه محصولات نرم افزاری یا از عکاسی صنعتی استفاده می شود که پس از ساخت جعبه به صورت واقعی ،‌ از آن به صورت حرفه ای عکاسی می شود و یا با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی سازی همانند ?D MAX اقدام به ساخت جعبه های نرم افزاری به صورت مجازی می کنند .

اما ما پیشنهاد بهتری داریم .

 

Quick 3D Cover 1.5.1 Retail ابزاری برای ساخت جعبه و باکس های سه بعدی

نرم افزار Quick 3D Cover 1.5.1 Retail ، ابزاری است برای ساخت جعبه های و باکس های سه بعدی زیبا برای محصولات نرم افزاری شما و همانطور که از نام آن بر می آید با استفاده از این نرم افزار قادرید تا در زمانی کوتاه اقدام به ساخت یک جعبه زیبا و با کیفیت و با جزئیتات کامل برای محصول نرم افزاری خود کنید .
همچنین نرم افزار Quick 3D Cover 1.5.1 Retail علاوه بر ساخت جعبه های سه بعدی قادر است تا تصویری از محیط نرم افزار شما درون یک مانیتور جاسازی کرده و تصویری از یک مانیتور را در حالی که نرم افزار شما در ان در حال اجراست برای کاربر به نمایش بگذارد .

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:18 عصر | نظرات دیگران()

    منبع : www.AsanDownload.com


    شرکت CyberLink که یکی از کمپانی های بزرگ تولید نرم افزار به شمار می رود، این شرکت چندسالی است که با تولید ابزارهای مختلف در زمینه های گوناگون توانسته کاربران زیادی را جذب نماید. یکی از نرم افزارهایی که CyberLink تولید نموده و بسیاری از کاربران آن را نمی شناسند CyberLink Power2Go نام دارد. نرم افزاری بسیار قدرتمند که می توان گفت یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت انواع لوح های فشرده به شمار رفته و می تواند رقیبی قدرتمند برای نرم افزار Nero باشد. مهم ترین خصوصیات این نرم افزار را می توان در محیط کاربری بسیار جذاب و پشتیبانی از انواع لوح های فشرده از قیبل CD ، DVD ، HD DVD و حتی Blu-rey نیز خلاصه نمود. معمولا کاربران از یک نرم افزار مدیریت و رایت انتظار دارند تا بتوانند انواع اطلاعات را با فرمت های مختلف بر روی دیسک های نوری رایت نمایند، CyberLink Power2Go  قابلیت رایت انواع و اقسام داده ها را بر روی لوح ها خواهد داد.
    استفاده از نرم افزار فوق العاده ساده است و تنها با کشیدن و رها کردن اطلاعات نیز می توان آن ها را برروی لوح های فشرده رایت نمود. برای کاربران ویستا که ساده تر از این هم هست زیرا یک گجت مخصوص سایدبار ویستا طراحی شده است تا کاربران ساده تر از نرم افزار استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم برای اولین بار این نرم افزار قدرتمند که آخرین نسخه آن را گروه آسان دانلود در سایت قرار داده است را دریافت نموده و از مدیریتی متفاوت بر روی لوح های فشرده لذت ببرید. 
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:18 عصر | نظرات دیگران()

    منبع : www.AsanDownload.com



    به سادگی برای عملیات محاسباتی خود برنامه بسازید!
    مجهز بودن کامپیوتر به یک ماشین حساب حرفه ای که تمامی نیاز های ابتدایی و یا پیشرفته ی اشخاص رو رفع کند جز نیازهای ضروری کامپیوتر هاست. ماشین حساب موجود در ویندوز فقط نیازهای ابتدایی را میتواند رفع کند و اینجاست که نیاز به نرم افزاری برای جایگزینی آن احساس میشود.
    Farsight Calculator یک ماشین حساب قدرتمند و حرفه ای و در عین حال با ظاهری ساده و قابل برنامه ریزی است. که به شما این امکان را می دهد، عملیات محاسباتی خود را بصورت یک برنامه یا تابع ذخیره کنید.این نرم افزار عملیات محاسباتی شما را به دو صورت RPN (نشانه گذاری معکوس لهستانی) و ALG (جبری) انجام می دهد این نرم افزار بیش از 100 تابع ( توابع جبری ،مثلثاتی،هایپربولیک،تاریخی،آماری،مالی و ...) را پشتیبانی می کند.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Farsight Calculator v3.5 :
    - محاسبه ی یک عبارت:
    شما می توانید عبارتی مثل (2(32+42))را وارد کنید و جواب آن را در خروجی دریافت کنید.
    - قابلیت برنامه ریزی:
    به آسانی برای محاسبان برنامه تعیین کنید. یعنی مثلا می توان برای یک محاسبه مانند a+b=c اسمی تعیین کرد و هر زمان در محاسبات خود به این عمل احتیاج داشتید تنها با وارد کردن اسم آن این محاسبه را وارد کنید تا برنامه خود به خود این محاسبه ی از پیش تعیین شده را انجام دهد.
    - حالت ALG و RPN :
    شما می توانید عملیات محاسباتی را به دو صورت RPN (نشانه گذاری معکوس لهستانی) و ALG (جبری) انجام دهید.
    - محاسبات زمانی:
    اطلاعات مربوط به یک تاریخ مشخص مثلا تاریخ 90 روز را محاسبه می کند
    - توابع مالی:
    پرداخت وام،کاهش بها، نقدینگی و تبدیل نرخ بهره را محاسبه می کند.
    - تبدیل واحد:
    بیش از 100 واحد اندازه گیری که در شش دسته طبقه بندی شده اند را تبدیل می کند.
    - پوسته های نرم افزار:
    - دارای ظاهری گرافیکی و قابل تغییر به وسیله پوسته ها

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:18 عصر | نظرات دیگران()

    بر هیچکسی پوشیده نیست که گوگل از برترین جستجوگر های این دنیای بزرگه و همیشه از گزینه های اصلی برای جستجوکردن به شمار میاد.گوگل علاوه بر مشخصاتی که عموم از اونها استفاده میکنن،ترفند ها و ویژگی های پنهانی داره که ما میخواهیم ? تا از اونا رو برای شما روشن کنیم.

    • آب و هوای شهر های مختلف با گوگل

    این یکی از جالب ترین ویژگی های پنهان گوگله.شما با استفاده از این خاصیت میتونید با جستجوی عبارتweather tehran درجه و آب و هوای شهر تهران رو ببینید.


    برای صورت کلی باید عبارت زیر رو سرچ کنید:

    Weather {نام شهر}

    ? خاصیت پنهان دیگر در ادامه مطلب…

    ماشین حساب گوگلی

    • کارهای ساده

    • کارهای پیشرفته:

    • گرفتن اطلاعات برای سایت های مختلف

    حالت کلی:

    info:{آدرس}

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:18 عصر | نظرات دیگران()
    منبع: www.p30download.com

    آیا سرعت سیستم شما کم شده است؟ آیا سیستم شما بدون دلیل restart می شود؟
    آیا پیغام خطا ( Error ) زیاد دریافت می کنید؟ پس شما نیاز به یک Registry cleaner دارید. رجیستری ابزاری است که یک سری از اطلاعات سیستم شما در آن ذخیره شده و با استفاده از رایانه خود بر حجم رجیستری نیز افزوده می شود. با نصب برنامه های گوناگون، اطلاعات غیر ضروری بیشتری در رجیستری شما اضافه می شود که می تواند باعث کند شدن سیستم شما شود. رجیستری ویندوز یک مخزن بزرگ برای ذخیره اطلاعات پیکربندی سیستم شما می باشد. همزمان با گذر از عمر ویندوز، از زمانی که آن را نصب می کنید اطلاعات داخل رجیستری نیز برای نگهداری تغییرات ایجاد شده و نگهداری اطلاعات جدید رشد می کند و به همین دلیل به مرور زمان اطلاعاتی غیر ضروری نیز وارد رجیستری می شوند و علاوه بر بالا بردن حجم آن باعث کاهش سرعت ویندوز و مشکلات نرم افزاری عجیبی می شوند. برای جلوگیری از بروز این گونه مشکلات استفاده از یک نرم افزار خوب که هر چند وقت یک بار رجیستری را از وجود فایل های بیهوده و زائد پاک کند به شدت احساس می شود و با توجه با این که اگر بخواهیم دستی این کار را انجام دهیم، پاک کردن اشتباه یک کلید می تواند صدماتی به نرم افزار های موجود یا پیکر بندی سیستم وارد کند بهتر است این کار را به عهده نرم افزار های مختلفی که برای این امر تهیه شده است واگذار کنیم.
    CleanMyPC Registry Cleaner نام نرم افزاری می باشد که به منظور پاکسازی و بهینه سازی قسمت های مختلف رجیستری برای کاربران طراحی شده است. این نرم افزار با اسکن نمودن کامل، رجیستری کلید ها و مقادیر خالی و بدون استفاده را کشف نموده و در صورت نیاز نداشتن به این کلید ها و مقادیر اقدام به پاکسازی آن ها و افزایش سرعت ویندوز می نماید. این نرم افزار رجیستری را بررسی کرده و فایل های زائد را از آن حذف و فایل های قابل ترمیم را ویرایش می کند. یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که در هرزمانی که بخواهید از رجیستری خود یک نسخه پشتیبان تهیه می کنید و رجیستری را به آن زمان مد نظر بازگردانی می کنید. این برنامه محصولی از شرکت CleanMyPC Software می باشد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار CleanMyPC Registry Cleaner 4.12:
    - اسکن خودکار رجیستری و پاکسازی
    - تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری و توانایی بازیابی آن ها در صورت بروز مشکل
    - بهبود عملکرد سیستم
    - قابلیت پاک کردن رده پاها برای پشتیبانی پنهانی
    - قابلیت تشکیل Startup
    - توانایی تشکیل IE BHO
    - دارای ابزار برنامه ریز Startup
    - قابلیت پاکسازی کلید های رجیستری مربوط به ویروس ها و تروجان ها
    - افزایش سرعت ویندوز
    - یکپارچه سازی و متراکم کردن ویندوز
    - پشتیبانی از ویندوز Vista ،?? ،ME ،???? ،???? ،XP
    - و …


    قیمت:??/?? دلار آمریکا
    پسورد: www.p30download.com
    دانلود - ?/? مگابایت | لینک کمکی



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 7:18 عصر | نظرات دیگران()
    <   <<   6   7   8      >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا