دانلود نرم افزار کامپیوتر - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پایبندی به برادریِ دیرین را دوست می دارد . پس بر آن، مداومت کنید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

آنتی ویروس قدرتمند Dr.Web 5.0.0.12180 Final

آنتی ویروس Dr.Web  یکی از ویروس کش های معروف و قدرتمند دنیاست که به سرعت خوب و توانایی بالا در آپدیت مشهور شده است . کنترل و عملکرد خوب درون شبکه و محافظت دقیق از اطلاعات و دریافت آخرین اخبارها درباره ی ویروس های کشف شده در سیستم و یا پخش شده در اینترنت از ویژگی های دیگر این نرم افزار است. دارای دیتابیسی قدرتمند با توانایی شناسایی تعداد بسیار بالایی ویروس و کرم و تروجان و نرم افزار های جاسوسی و مضر می باشد !

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Dr.Web 5.0.0.12180 Final:
- احراز رتبه اول جهانی در بین آنتی ویروسهای موجود در جهان
- دارای هوش مصنوعی پر قدرت جهت از بین بردن ویروسهای ناشناخته
- دارای دوره روزآمدی روزانه از طریق اینترنت بصورت خودکار و یا بصورت دستی ( از طریق "CD" یا دیسکت یا از طریق پست الکترونیک ) بطور متوسط روزانه 30 رکورد ویروس (معادل الگوریتم 100 ویروس) به پایگاه داده نرم افزار اضافه می‌گردد و شماره نسخه نرم افزار بطور متوسط هر سه تا چهار هفته یکبار تغییر می‌نماید. هر دو قسمت فوق با راه اندازی برنامه روزآمد کننده دکتر وب، روزآمد می گردند
- کنترل کننده دیسک سخت ونرم و کلیه نامه های دریافتی از طریق اینترنت
- کنترل کننده پورتهای مختلف از جمله پورتهای ?2 و 110، این محافظ پورتهای تعیین شده را نظارت کرده و نامه های ویروسی پست الکترونیک را قبل از ذخیره در دیسک سخت منهدم می‌نماید
- با نصب برنامه درمیل سرور مراکز ارائه دهنده سرویسهای اینترنت"ISP"، میل سرور اینگونه شبکه ها تحت کنترل دکتر وب قرار گرفته و کلیه نامه های دریافتی و ارسالی، مورد بررسی آلودگی ویروس قرار خواهند گرفت. بدین ترتیب کاربران اینگونه شبکه های اینترنتی از نظر دریافت ویروس از طریق اینترنت مصون خواهند ماند. این نوع فیلترها تحت سیستم عامل "Linux" بوده و به "Daemon" دکتر وب معروف است. این نرم افزار میل سرورهای ,”Sendmail”"Qmail"، "Postfix"، "Exim"، "Zmailer"، "Commiunigate Pro"، وفایل سرور "Samba" را پشتیبانی می نماید
- پایگاه داده غنی شامل الگوریتم حدود 120000 هزار ویروس رایج مخصوصاً ویروسهای موجود در کشور. (بیش از  40000 رکورد مستقل ویروس)

برای دانلود در این مکان کلیک کنید



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:39 عصر | نظرات دیگران()

    آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 8.2.0.251

    مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
    نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزار های متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.
    بسته نرم افزاری Avira Premium Security Suite یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه  محصول کمپانی Avira که یک شرکت آلمانی است می باشد. این شرکت  اولین محصول خود را در سال 1988 (20 سال پیش) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد. این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردید. تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند Avira Premium Security Suite از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است، مجموعه ای بسیار قدرتمندی که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است.
    این آنتی ویروس در سایت av-comparatives که پایگاهی برای آزمایش آنتی ویروس ها می باشد در رده ایی بالاتر از آنتی ویروس های بسیار مشهور NOD 32 و Kaspersky قرار گرفته است.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Avira Premium Security Suite 8.2.0.251:
    - مراقبت دائمی از سیستم
    - توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه
    - جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه
    - دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها
    - توانایی به روز رسانی نرم افزار و DataBase آن
    - دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها
    - توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی
    - قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی
    - شناسایی جدید ترین ویروس ها، تروجان ها و در کل فایل های مخرب
    - محیط کاربری بسیار ساده
    - سرعت عمل بسیار بالا
    - بسته های به روز رسانی کم حجم و به روز رسانی سریع به صورت آنلاین
    - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
    - و ...

    برای دانلود در این مکان کلیک کنید



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:39 عصر | نظرات دیگران()
    <   <<   6   7   8      
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا