ورزشی - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

photo 

روزنامه اسپورت از علاقه‌ی رییس آینده باشگاه رئال مادرید به جذب آندراس اینیستا خبر داد.

روزنامه اسپانیایی مدعی شد که فلورنتینو پرس رییس احتمالی باشگاه رئال مادرید که رویای جذب لیونل مسی را در سر می‌پروراند، اکنون به خرید هافبک جوان و اسپانیایی بارسا آندراس اینیستا علاقه‌مند شده است.

پرس در سال 2000 یکی از شگفت انگیزترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال جهان را رقم زده و توانست لوئیس فیگو را از بارسلونا به رئال ببرد.

گفته می‌شود، پرس قصد دارد این بار با جذب آندراس اینیستا هواداران رئال مادرید را حیرت زده کند. این در حالی است که شرط جدا شدن اینیستا از بارسلونا مبلغ 150 میلیون یورو بوده و حتی اگر پرس بتواند این مبلغ را فراهم کند، هافبک اسپانیایی هیچ‌گونه تمایلی به جدایی از بارسا ندارد.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()

    عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان به قوت خود باقی است و هر بازیکنی که ناراحت است، می‌تواند از پرسپولیس برود.

    مجید فرخ‌زادی عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس به رغم اعلام عباس انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه که گفته بود با توجه به اعتراض‌های بازیکنان پرسپولیس در رابطه با کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان به خاطر شکست مقابل الغرافه تجدیدنظر خواهد شد، در جمع خبرنگاران گفت: این کسر از قرارداد بازیکنان همچنان به قوت خود باقی است و هر بازیکنی که از این مساله ناراضی است، می‌تواند از پرسپولیس برود.

    وی گفت: هیچ اعتراض و اعتصابی از سوی بازیکنان پرسپولیس درباره‌ی این کسر از قرارداد وجود نداشته و ما این تصمیم را در هیات مدیره گرفته‌ایم و به آن پایبند هستیم.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()

    خشم طنزگونه فیروز کریمی با دروازه‌بان خارجی تیم صبا بار دیگر مورد توجه رسانه‌های عربی منطقه قرار گرفت.

    تلویزیون الرای در برنامه‌ی مجله ورزشی آخر هفته خود بار دیگر به سابقه‌ی سخنان طنزآلود فیروز کریمی مربی سرشناس ایران اشاره کرد و گفت: این مربی ایرانی که از عملکرد دروازه‌بان خود ادمیر تولیا به شدت گله‌مند است او را متهم کرد که به جای توپ باید به سراغ مرغ‌گیری برود.

    مفسر تلویزیون الرای که به رشته‌ی تحصیلی و شغل کریمی نیز توجه نشان داده است، اضافه کرد: این پلیس روانشناس که با تیم پاس ایران نیز قهرمان باشگاه‌های آسیا شده است، کمتر به سراغ شوخی و جوک در باشگاه‌های آسیا می‌رود و طنز خود را در محدوده‌ی لیگ ایران قرار داده است.

    وی با بیان شانس اندک صبای ایران برای صعود گفت: صبا، سپاهان و استقلال در خطر عدم راهیابی به مرحله‌ی بعد جام باشگاه‌های آسیا هستند.

    این تلویزیون با نمایش تصاویری از فیروز کریمی در کنار زمین افزود: بعضی از شوخی‌های این مربی فوتبال او را تا دادگاه فوتبال ایران نیز برده است.

    مفسر تلویزیون الرای گفت: این شوخی کریمی با دروازه‌بان خود که ظاهرا آخرین فصل حضورش را در صبای ایران می‌گذراند، شباهت زیادی به شوخی جام جهانی در خصوص تیم ملی اروگوئه در دهه‌ی 50 میلادی قرن گذشته دارد که بدلیل ضعف عملکرد این تیم علاقه‌مندان تیم ملی اروگوئه از بازیکنان این تیم خواستند به جای توپ به دنبال مرغ‌ها بدوند که آنها نیز این کار را انجام دادند.

    تلویزیون الرای از صبای ایران به عنوان تیمی قلدر و مدعی در لیگ ایران نام برد که همیشه مزاحم تیم‌های بزرگ لیگ این کشور بوده است.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()

    photo 

    روزنامه sun چاپ انگلیس مدعی شد که هافبک برزیلی میلان علاقه‌مند به پیوستن به منچستریونایتد است.

    این روزنامه که به یکی از روزنامه‌های زرد کشور انگلیس معروف است، در خبری مدعی شد که کاکا ستاره برزیلی میلان برای پیوستن به باشگاه منچستریونایتد مذاکره‌هایی با مسوولان این باشگاه داشته است.

    روزنامه sun همچنین مدعی شد که این گفت‌وگوها کاملا مثبت بوده و کاکا علاقه‌مند به عقد قراردادی پنج ساله با یونایتدها است.

    این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «اگرچه هیچ‌گونه توافقی صورت نگرفت اما، ملاقات بسیار مثبتی میان سران دو باشگاه انجام شد. کاکا خواستار عقد قراردادی پنج ساله و دستمزد هفتگی 135 هزار پوند است. او علاقه‌ زیادی برای پیوستن به منچستریونایتد دارد و اکنون همه چیز به مسوولان این باشگاه بستگی دارد.»

    روزنامه sun همچنین به نقل از کاکا بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2007 نوشت: «منچستریونایتد بازیکنان بزرگی همچون رایان گیگز، پل اسکولز و به ویژه وین رونی را در اختیار دارد. اندرسون یکی از بهترین دوستان من هم در این باشگاه توپ می‌زند. چه کسی می‌تواند به این باشگاه پاسخ منفی بدهد؟ یونایتدها قهرمان اروپا و انگلیس بوده و باشگاه بزرگی برای بازی کردن است.»

    photo 



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()

    پرسپولیس تهران لیگ هشتم فوتبال ایران را با پیروزی به پایان رساند.

    سرخ‌پوشان پایتخت عصر یکشنبه در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران میزبان راه‌آهن تهران بودند و در پایان توانستند حریف خود را با نتیجه‌ی دو بر صفر شکست دهند.

    در این دیدار محمد منصوری (54) و هادی نوروزی (75) گلزنان پرسپولیس بودند.

    پرسپولیس تهران با این برد 55 امتیازی شد و به این ترتیب در لیگ هشتم با 15 پیروزی، 10 مساوی و 9 شکست به کار خود پایان داد.

    شاگردان نلو وینگادا سومین مربی پرسپولیس در فصل جاری در این لیگ 50 بار دروازه‌ی حریفان خود را باز کردند که 41 بار هم دروازه‌ی خود را به روی حریفان باز شده دیدند.

    تفاضل گل 9+ دیگر آمار قهرمان لیگ هفتم فوتبال باشگاه‌های ایران بود.

    سرخپوشان پایتخت که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می‌آمدند لیگ هشتم را با افشین قطبی آغاز کردند، با افشین پیروانی ادامه دادند و با نلو وینگادا به پایان رساندند.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:50 عصر | نظرات دیگران()
    <      1   2   3   4   5   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا