ورزشی - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر نیکوترین این امّت از کیفر خدا ایمن مباش که خداى سبحان فرموده است : « از کیفر خدا ایمن نیستند ، مگر زیانکاران » و بر بدترین این امت از رحمت خدا نومید مگرد . که خداى سبحان فرموده است : « همانا از رحمت خدا نومید نباشند جز کافران » . [نهج البلاغه]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

بسمه تعالی
بیانیه شماره 2
مربی شدن چه آسان، آدم شدن محال است
نمی‌دانم چه بگویم، چه بنویسم. به قول مجری محترم برنامه نود، این روزها بلوایی در فوتبال ما به وجود آمده که قداست آن را زیر سوال برده که همه آن ناشی از بیانیه احمقی به نام مایلی کهن است. بله؛ محمد مایلی کهن. این مزدور به مردم و میهن، که به یکباره تمام قداست و زیبایی فوتبال ما را شکسته و تنها نیمه خالی لیوان را دیده و همواره فریاد سر می‌دهد ای مردک (مایلی کهن) چگونه به خودت اجازه دادی با الفاظی مانند گنده باقالی، کوتوله و ... تقدس شعاری حماسی مانند توپ، تانک، فشفشه و ... را از بین ببری. شعار پرمحتوا و زیبایی که در عین سادگی در مقاطع مختلف کاربرد اساسی داشته؛ نه تنها در روابط با مایلی کهن بلکه دیگران نیز از آن بی‌بهره نمی‌مانند.(داور، بازیکن، مربی و ...) .
ای خائن(مایلی کهن) آدم بی‌منطق و نادان چرا و با کدام منطقی توی احمق به هنگام مسابقه تیم سایپا با استقلال تهران، هنگامی که شعار می‌دادند توپ، ‌تانک، فشفشه، مایلی کهن و... توی نادان در صندلیت نشستی و دم برنیاوردی. ای مردک چرا با دیگران هم آواز نشدی و آن شعار را تو نیز سر ندادی، تازه گناه بزرگتر اینکه چرا گوش پسرت (از معدود دفعاتی بود که در ورزشگاه حاضر می‌شد) را نکشیدی و به او نگفتی که پسرم تو هم این شعار زیبا و بی‌مانند را هم صدا با تماشاچیان فهیم زمزمه کن. توپ، تانک، فشفشه و ...
پسرم آنها به دلیل حضور مبارک تو در کنار من سنگ تمام گذاشتند و دارند پدرت را بیش از همیشه مورد لطف و تشویق خود قرار می‌دهند.
پسرم هیچ می‌دانی که پدرت در تمامی دوران قهرمانی‌اش این گونه مورد لطف و حمایت قرار نگرفته بود. به راستی ای مزدور، خائن، گلادیاتور، با کدام منطق و جسارتی به خود اجازه دادی که بازیکنانت بدون غل و زنجیر در مسابقات حاضر شوند.
ای مردک عقب‌مانده در هزاره سوم با کدام جسارتی این همه اتحاد و همدلی بین تماشاگران را نادیده گرفته و درصدد آن هستی تا در بین آنها فاصله انداخته و اختلاف به وجود آوری. چگونه است که چشمانت را بستی و بهترین تماشاگران دنیا را نمی‌بینی.
ای بدبخت فلک زده، ای مردک عقب افتاده، بیشتر این عقب‌افتادگی‌ات به خاطر این است که نمی‌خواهیم تماشاگرنماهای واقعی را از کانال تلویزیونی همسایه ببینیم، هر چند چند بار دعوت شدی و دیدی که تماشاگرنماها چگونه بازیکنانشان را وقتی گل می‌زنند می‌روند و در بغل آنها قرار می‌گیرند. اگر تماشاگرنماها نبودند که می‌بایستی تکه بزرگ بازیکن، گوش او می‌شد. بیچاره در به در از آن جا مانده، از این جا رانده. اگر او تماشاگرنما نبود که فاصله سکوهای تماشاگران با زمین مسابقه از بین نمی‌رفت و می بایستی بین آنها خندقی کنده می‌شد.
بله آنها تماشاگرنما هستند که پس از اتمام بازی برای هر دو تیم دست می‌زنند. اصلا آنها نه تنها تماشاگرنما هستند بلکه شرف و غیرت و مردانگی ندارند. مگر می‌شود تیم مورد علاقه‌شان بازی را واگذار کند و او برای تیم خود و رقیبش دست بزند.مگر می‌شود تیم مورد علاقه‌اش در پایان مسابقه بازی را واگذار کند و رگ گردنش بیرون نزند. مگر نمی‌دیدی که این مسابقه آخرین مسابقه تیم مورد علاقه او و تو می‌باشد. پس باید بر اساس اصول حرفه‌ای گری از هر طریق ممکن و با هر ترفند در این مسابقه پیروز از زمین خارج شود.
اینها را که دیدم و شنیدم به خود آمده و گفتم پس ای آدم کوتوله این اراجیف چه بود که در بیانیه اول نوشتی. این همه غوغا و بلوا در فوتبال نجیب و پاک ما بوجود آوردی. از خودت خجالت بکش و به خاطر این همه پاکی، دوستی، صمیمیت، اتحاد، مردانگی، تماشاگر خوب، بازیکن خوب، داور خوب، مربی خوب، مدیر خوب، ورزشگاه خوب، فدراسیون خوب، روزنامه خوب، خبرنگار خوب، تلویزیون خوب، رادیوی خوب و خیلی خوب‌های دیگر و به خاطر اینکه قداست این همه خوبی‌ها‌ را شکستی از همه معذرت بخواه و طلب عفو کن و با صدای بلند بگو من لایق و شایسته مربیگری تیم ملی کشورم نیستم و از اول هم ما اشتباه بودیم.
عجیب است که روده‌درازی می‌کنم اما این پسر؛ علیرضا (نوه‌ام) این شعر را می‌خواند: یک توپ دارم قلقلی، سرخ و سفید و آبی، می‌زنم زمین هوا می‌ره، نمی‌دونی تا کجا می‌ره. من این توپو نداشتم ،‌مشقامو خوب نوشتم ، بابام بهم عیدی داد یک توپ قلقلی داد.
بابا ،علیرضای بهتر از جانم تو هم وقت گیر آوردی اما به خودم می‌آیم و می‌گویم این پسر 3 ساله از من کوتوله 55 ساله عقلش بیشتر است. صدایش می‌کنم و می‌گویم، عزیزم عجب توپی، عجب صفایی، عجب معرفتی، عجب مروتی، عجب مردانگی، عجب دوستی، بابا علیرضای بهتر از جانم می شه به من هم یکی از اون توپ ها را بدی و با همان پاکی و صداقت صمیمیت و معصومیت تو.
محمد مایلی کهن از همه جا رانده و مانده اما یارب نظر تو برنگردد



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:40 عصر | نظرات دیگران()
    از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر اعلام شد که بر این اساس دیدار حساس تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان را خداداد افشاریان قضاوت خواهد کرد.

    به گزارش خبرنگار مهر، افشاریان را در امر قضاوت این بازی حسن کامرانی فر و رضا سخندان همراهی می کنند. همچنین دیدار حساس پیام مشهد - استقلال تهران را نیز علیرضا فغانی با همراهی حیدرشکور و علیرضا یزدانی قضاوت می کند.

    برنامه و اسامی دیدارهای هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
    یکشنبه - 6/2/88
    * پرسپولیس تهران - راه آهن شهرری، ساعت 15:15، ورزشگاه آزادی تهران
    داور: نوید مظفری، کمک‌ها: حسین نجاتی و اسماعیل صفیری، داور چهارم: مهرداد ذهبی

    * پیام مشهد - استقلال تهران، ساعت 17:15، ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد
    داور:علیرضا فغانی، کمک‌ها: حیدرشکور و علیرضا یزدانی، داور چهارم: محمدحسین اسدی

    * فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان، ساعت 17:15، ورزشگاه تختی اهواز
    داور: خداداد افشاریان، کمک‌ها: حسن کامرانی فر و رضا سخندان، داور چهارم: ایرج ساعدی

    * سایپا کرج - صبای قم، ساعت 17:15، ورزشگاه انقلاب کرج
    داور: قاسم واحدی، کمک‌ها: محمد نجفی و حمید غمزه، داور چهارم: حسین زرگر

    * مس کرمان - پیکان قزوین، ساعت 17:15، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
    داور: البرز حاجی پور، کمک‌ها: محسن فریمانی و مسعود فرح نیا، داور چهارم: غلامحسین ایازی

    * فولاد سپاهان - مقاومت سپاسی شیراز، ساعت 17:15، ورزشگاه فولادشهر
    داور: سعید بخشی زاده، کمک‌ها: رسول فروغی و بهرام نقوی، داور چهارم: رضا کرمانشاهی

    * ملوان بندرانزلی - ابومسلم مشهد، ساعت 17:15، ورزشگاه تختی انزلی
    داور: یداله جهانبازی، کمک‌ها: داورد رفیعی و صادق نوری، داور چهارم: مختار مهدوی

    * برق شیراز - استقلال اهواز، ساعت 17:15، ورزشگاه حافظیه شیراز
    داور: احمد صالحی، کمک‌ها: علیرضا کهوری و محمدرضا ابوالفضلی، داور چهارم: اسماعیل آمری

    * پاس همدان - داماش گیلان، ساعت 17:15، ورزشگاه قدس همدان
    داور: فرشید افشار، کمک‌ها: بهرام کیانی و آرمان اسعدی، داور چهارم: هادی حاج عباسی



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:40 عصر | نظرات دیگران()

    متأسفانه فوتبال به شدت دچار حاشیه شده است و همین باعث می شود که بیشتر پتانسیل خود را صرف برطرف کردن حاشیه ها بکنیم و از طرف دیگر بازیکن سازی و کشف استعدادها فراموشی شده و همه فقط به دنبال نتیجه هستند.

    منصور پورحیدری ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال در شرایط فعلی فقط نیازمند حمایت است و برای من فرقی نمی کند که چه فردی سرمربی تیم ملی باشد اگر بخواهند و احساس کنم که می توانم مفید باشم حتماً کمک می کنم و هرگز برای رسیدن به موفقیت کوتاهی نخواهم کرد.

    پورحیدری  به خبرنگار آریا گفت: اصلی ترین حریفان ما کره شمالی و جنوبی هستند و معمولاً بازی فوتبال را مردانه انجام می دهند و اگر بتوانیم متحد شویم بدون شک قادر به مغلوب کردن آنها هستیم.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:40 عصر | نظرات دیگران()

    به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درحالی که کمتر از 20 روز به انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی مانده هنوز تغییر موضع‌های فدراسیون فوتبال در حمایت از دو کاندیدای احراز این پست ادامه دارد در مقطعی از زمان به حمایت از بن همام بر می‌خیزد و در زمانی دیگر شیخ سلمان را که رقیب اصلی بن همام به حساب می آید، مورد حمایت قرار می دهد.

    علی کفاشیان در همین رابطه عنوان کرد:‌ "فدراسیون فوتبال ایران به هیچ عنوان رای خود را پیش از برگزاری انتخابات اعلام نمی‌کند. ما هم اکنون صحبت‌های بن همام و شیخ سلمان را به صورت جداگانه شنیده‌ایم و پس از بررسی اظهارات آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد."

    کفاشیان همچنین گفت:‌ "حضور مدیران فدراسیون در مجامع بین‌المللی مستلزم دو عامل مهم است. اول ثبات در مدیریت و مورد دیگر صرف هزینه‌های لازم به منظور نشان دادن فعالیت‌های مدیران. وقتی در یکی از دیدارها علت عدم حضور مدیران ایرانی در فیفا و AFC از بن همام پرسیدم، در پاسخ گفت ما هر بار که با مدیران فدراسیون ایران ملاقات می کنیم چهره‌های جدید روبه‌رو می‌شویم که هیچ شناختی از آن‌ها نداریم و همین عامل باعث می‌شود که نتوانیم مدیران خود را از میان آنها انتخاب کنیم."

    علی کفاشیان همچنین درباره برنامه‌های آینده فدراسیون فوتبال گفت: "حتماً قصد داریم طی دو سال آینده در کمیته اجرایی و پست‌های دیگر فیفا و AFC فعالیت داشته باشیم."

    ضمن اینکه هم اکنون فدراسیون فوتبال ایران 18 تیم ملی دارد تیم هایی که در گذشته غیر فعال بودند، اما حالا هر لحظه که به آکادمی فوتبال بیایید 6 تا 7 تیم ملی را خواهید دید که در اردو بسر می‌برند."

    وی در پایان گفت: "درحال حاضر برنامه راهبردی 20 ساله را برای فوتبال می‌نویسیم و سعی داریم شرایطی را برای انطباق اساسنامه فوتبال با عملکرد فدراسیون فراهم کنیم. در هر حال تیم ملی فوتبال ما باید بین 15 تیم اول جهان باشد توانمندی آن را داریم و به عنوان یک هدف باید سعی کنیم به آن دست یابیم."



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:40 عصر | نظرات دیگران()
    تیم استقلال تهران در حالی عنوان قهرمانی هشتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را به دست آورد که دارای بهترین خطوط حمله و دفاع در جمع 18 تیم حاضر در این مسابقات بود. استقلال با 70گل زده عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را به دست آورد و با تفاضل گل 36+ سرآمد دیگر تیم های حاضر در این مسابقات بود.استقلال و سپاهان با دریافت تنها 34 گل عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر را به دست آوردند. آبی پوشان در بین 18 تیم لیگ برتری به همراه ذوب آهن صاحب بیشترین پیروزی (19 برد) شدند. اینها نشان می دهد تیم امیر قلعه نویی سزاوارانه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است. البته نباید از کنار تیم خوب منصور ابراهیم زاده نیز به سادگی گذشت که از هر حیث با تیم استقلال برابری می کرد و تنها مشکل اش این بود که کمتر از آبی پوشان گل زد و بیشتر از آنها گل خورد. لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که فاصله امتیاز تیم قهرمان با تیم قعرنشین 42 امتیاز بود. در پایان این مسابقات 3 تیم استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و مس کرمان جواز حضور در فصل آتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند و 3 تیم پیام مشهد، داماش گیلان و برق شیراز به لیگ دسته اول سقوط کردند. در حال حاضر استان تهران (4سهمیه)، اصفهان (2 سهمیه)، خوزستان (2 سهمیه)، کرمان، قم، قزوین، فارس، همدان، خراسان رضوی و گیلان (یک سهمیه) در لیگ برتر دارند که با این حساب 10 استان درگیر مسابقات لیگ برتر هستند. ترین های هشتمین دوره لیگ برتر در زیر می آید:
    اولین گل: پژمان نوری (پرسپولیس ) در دقیقه 43بازی مقابل سایپا
    آخرین گل: مصطفی چتر آبگون (پاس همدان) دقیقه 3+90 بازی مقابل داماش گیلان
    اولین بازی: سایپا کرج - پرسپولیس
    آخرین بازی: 8 دیدار هفته سی و چهارم همزمان برگزار شد
    بهترین گلزن: آرش برهانی (استقلال تهران) با 21 گل زده
    بهترین خط حمله: استقلال تهران با 70 گل زده
    بدترین خط حمله: ملوان بندرانزلی با 31 گل زده
    بهترین خط دفاع: استقلال تهران و سپاهان اصفهان با 34 گل خورده
    بدترین خط دفاع: داماش گیلان با 56 گل خورده
    بیشترین امتیاز: استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با 66 امتیاز
    کمترین امتیاز: برق شیراز با 24 امتیاز
    بیشترین برد: استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با 19 برد
    کمترین برد: برق شیراز با 5 برد
    بیشترین تساوی: صبای قم با 17 تساوی
    کمترین تساوی: استقلال اهواز با 7 تساوی
    بیشترین باخت: برق شیراز با 20 باخت
    کمترین باخت: صبای قم با 5 باخت
    بهترین تفاضل گل: استقلال تهران با تفاضل گل 36+
    بدترین تفاضل گل: استقلال اهواز و برق شیراز با تفاضل گل 19-


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در سه شنبه 88/2/8 و ساعت 6:40 عصر | نظرات دیگران()
    <   <<   6   7   8      >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا