ْآرشیو مطالب 88 - همه چی از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
امروز: سه شنبه 103 خرداد 1
ویندوز هفت

مدت هاست که مایکروسافت بر روی ویندوز 7 کار می کند. قرار بود این ویندوز در سال 2010توسط مایکروسافت منتشر شود، اما انتشار این ویندوز ممکن است مدتی با تاخیر همراه باشد ، انتظار میرود مایکروسافت کپی از MAC OS را ترک کند و آنرا با OWN تولید کند.اگر شما مقایسه ای بین ویندوز ویستا وMAC OS انجام دهید خواهید دید که تشابهات زیادی وجود دارد .
تنها چند روز از رو نمایی مایکروسافت از جدید ترین نسخه از ویندوز با نام Windows 7 نگذشته که بار دیگر همه ی نگاه به سمت سوی ویندوز و نسخه ی جدید آن معطوف شد.
تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز 7 مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با نمایش دیروز مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز 95 بوده است.
اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز 7 می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و ... وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!
در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز7 را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های واین نسخه از ویندوز ارائه شده است.

به چهار دلیل بعد از آمدن ویندوز 7، دلیل زیادی برای زنده ماندن ویستا وجود نخواهد داشت:
- اگر نرم افزای روی ویستا اجرا شود بدون مشکل روی ویندوز 7 هم اجرا می شود.
- اگر کامپیوتری قادر است سیستم عامل ویستا را اجرا کند می تواند ویندوز 7 را هم اجرا کند، تازه سریع تر از ویستا، این یعنی عدم نیاز به سخت افزار قوی تر جهت اجرای ویندوز 7
- مصرف باطری در ویندوز 7 بهینه است. بنابراین طول عمر باطری لپ تاپ ها با ویندوز 7 بیشتر از ویستا خواهد بود.
- ویندوز 7 از همان روز اول ارایه، در مقایسه با ویستای سرویس پک 1 قابل اطمینان تر خواهد بود.

یک تغییر عمده این سیستم عامل نوار ابزار (Taskbar) آن است. نوار ابزار ویندوز 7 با تلقی رایج ما از نوار ابزار (که از ویندوز 95 تا به حال دیده ایم) تفاوتی به اندازه یک دنیا دارد. متون توضیحی روی دکمه ها به تاریخ پیوسته اند و جای خود را به ایکون های بزرگ داده اند.
نحوه چینش ایکون ها بالاخره تغییر کرده است، دیگر اجرای یک برنامه باعث به هم ریختن ترتیب و نحوه قرار گیری ایکون هایتان در نوار ابزار نمی شود. هم اکنون برای باز کردن پنجره ها از درون نوار ابزار می توانید به صورت 2 مرحله ای عمل کنید، ابتدا موس را بر روی ایکون آن پنجره قرار دهید تا پیش نمایش کوچکی از آن را مشاهده کنید و سپس با کلیک بر روی این پیش نمایش وارد صفحه مورد نظر شوید. کلیک راست بر روی ایکون ها یک رابط کاربری جدید را در اختیار شما قرار می دهد که مایکروسافت آن را "Jump Lists" می نامد.

لیست پرش، دسترسی سریع کاربر به امکانات برنامه را ممکن می سازد. برنامه هایی که دارای منوی Recently Used هستند (لیستی از نام فایل هایی که اخیرا توسط برنامه باز شده اند)، این امکان به شکل خودکار به لیست پرش آنها اضافه می گردد. همچنین رابط کاربری خاصی در نظر گرفته شده که این امکان را فراهم می آورد که برخی امکانات را به لیست پرش برنامه ها اضافه کنیم. مثلا امکان کنترل شیوه پخش در مدیا پلیر را به لیست پرش آن اضافه می کند.
مدیریت پنجره ها هم دست خوش تغییراتی شده است. دانستن این مطلب که اکثر مردم عادت دارند که تنها از یک یا دو پنجره به طور همزمان استفاده کنند باعث شده که ویندوز 7 پنجره ها را سریعتر و ساده تر ساماندهی کند. اگر یک پنجره را به بالای صفحه نمایش بکشید (Dragging)، آن پنجره خود به خود در حالت Maximize قرار می گیرد؛ اگر پنجره ای را به سمت چپ و یا راست بکشید، به صورت خودکار تغییر اندازه می دهد و تنها 50 درصد صفحه نمایش را اشغال می کند. با این فناوری، دو پنچره را به راحتی می توان در محل مورد نظر جا داد؛ به شکلی که سریعا در کنار هم قرار گرفته و لبه های آنها بر هم مماس شود. سپس به راحتی نقل و انتقالات بین دو پنچره را انجام داد.
یکی دیگر از مهمترین بهبودهای ویندوز 7 ، امکان Peeking (نگاه انداختن) پنچره ها است. انتقال به یک پنچره به شکل سریع و سردستی برای خواندن برخی مطالب داخل آن بدون ورود کامل به آن پنچره می تواند بسیار کاربردی و باعث صرفه جویی در وقت باشد. برای ساده تر کردن این کار، با حرکت دادن موس بر روی نوار ابزار پیش نمایش تمامی پنجره ها را می توان دید و پنچره ای را که موس را بر روی پیش نمایش آن می برید می توان به شکل یک صفحه شیشه ای دید. سپس با کنار بردن موس تمامی این صفحات پیش نمایش محو می گردند. همانگونه که شما از امکان «نگاه انداختن» در پنجره های مختلف استفاده می کنید، می توانید از آن برای دیدن دسکتاپ هم استفاده کنید.
«نگاه انداختن» به دسکتاپ خیلی مهم است. به خاطر اینکه در ویندوز 7 دسکتاپ جایی است که گجت ها در آن زندگی می کنند. این روزها همه از لپ تاپ استفاده می کنند و در یک لپ تاپ با آن نمایشگر کوچک دیگر جایی برای ساید بار که در ویندوز ویستا تعبیه شده بود باقی نمی ماند. بنابراین این گونه شد که در ویندوز هفت کل دسکتاپ به گجت ها اختصاص یافت. حالا وقتی هم که تعداد زیادی پنجره روی دسکتاپ باز است. با یک نگاه کوچک میتوانید از وضعیت آب و هوا روی دسکتاپ مطلع شوید.
بخش مهم دیگری از رابط کاربری ویندوز جدید، جستجوگر (Explorer) آن است. ویندوز 7 مفهوم جدیدی به نام کتابخانه ها (Libraries) را مورد استفاده قرار داده است. این امکان باعث می گردد که ما به نوع بخصوصی از فایل هایمان بدون توجه به محل قرار گیری آنها در هارد درایو، و تنها بر اساس نوع و پسوند آنها دسترسی داشته باشیم.
رابط کاربری جدید نشان دهنده حرکت شجاعانه شرکت مایکروسافت است. این رابط کاربری جدید برخی مفاهیم را که کاربران ویندوز بیش از 13 سال است با آن سرو کار دارند کنار می گذارد و کاربران را با امکانات جدید و مهیجی آشنا می کند. هر چند ممکن است زیربنا و باطن ویندوز 7 نسبت به پدران و اجداد خود تغییر چندانی نکرده باشد، اما این ظاهر تغییر یافته می تواند نشانگر تولد نسل جدید و تکامل یافته ای از سیستم عامل ها باشد.
همانطور که می دانید ورژن بعدی ویندوز، ویندوز 7 (Windows Seven) است که مایکروسافت 2 سال پیش، وعده آن را داده بود. البته اول با اسم رمز بلک کومب بود و بعد به اسم ویندوز وینا تغییر نام داد ولی الآن یکسالی که مایکروسافت اسم سون یا 7 رو واسه نسخه بعدی ویندوز انتخاب کرده.
سیستم عامل جدید مایکروسافت، ویندوز Seven ، بسیار کاراتر از پدرش ویندوز ویستاست . ویندوز 7 حافظه کمتر و مصرف پاورکمتری استفاده خواهد کرد و استارتاپ و شات دون سریعتری دارد . ویندوز Seven همچنین قطعات متصل شده به کامپیوتر را خیلی سریعتر و دقیق تر شناسایی خواهد کرد .
آفای Jon DeVaan یکی از مقامات مایکروسافت می گوید : با وجود اینکه ویندوز Seven بر روی کدهای پایه یکسان(same code base as Vista) با ویندوز Vista ساخته شده ، اما ویندوز Seven خواهد توانست سریعتر از ویندوز ویستا بالا بیاید چون ویندوز Seven درایور قطعات سیستم را به صورت موازی لود می کند در حالی که ویستا این کار را به صورت سریال (تک تک) انجام میداد و همچنین ویندوز Seven تعداد سرویسهایی که در هنگام استارتاپ ویندوز ، اجرا می شدند را کم کرده است .
ویندوز Seven همچنین پیشرفتهایی نیز درهسته (kernel) داشته ، طوری که CPU در فرکانس پایین تری کار می کند(run) می شود و مدت زمان بیشتری بیکار می ماند .

به نظر میرسد، مایکروسافت با ارائه ویندوز سون قصد غافلگیر کردن کاربران را داشته. از ویژگی های جدید ویندوز سون، می توان به پشتیانی از هارد دیسک مجازی و یه یوزر اینترفنس کاملا جدید و قشنگ و ویژگی های تصویری و گرافیکی جدیدی اشاره کرد!
بیل گیتس طی مراسمی که در توکیو برگزار میشد، در کنفرانس Windows Digital Lifestyle Consortium به سخنرانی پرداخت و یه سری از ویژگی ها و اطلاعات جدیدی رو از ویندوز سون آشکار کرد. بیل گیتس برخی از ویژگی های ویندوز سون رو به شرح زیر اعلام کرد :
استفاده کمتر از انرژی، اشغال فضای کمتری از رم، افزایش و سهولت کانکت شدن با بقیه کامپیوترها و موبایلها، بهترین پلتفرم برای بازی و نیز اینترنت و ….

تعداد : 1 دی وی دی

فروشنده: نیک سی دی

قیمت: 2,500 تومان

روش خرید: برای خرید ویندوز هفت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در چهارشنبه 88/2/9 و ساعت 11:25 صبح | نظرات دیگران()

    سلام آقای دهنمکی . مرا نمی شناسی ولی مهم نیست . آقای دهنمکی ، نمی دانم در پرسش نامه های مختلفی که در هر اداره و ارگانی باید پر کنی جلوی عبارت شغل چه می نویسی ؟ کارگردان ؟ سر دبیر ؟ مسئول ستاد ؟ مدعی العموم ؟ ... نمی دانم ، مهم هم نیست . فقط میدانم آنچه می نویسی با چماق رابطه ای ندارد . آقای دهنمکی ، می گویند کارگردانید . می گویند فیلم می سازید . می گویند می خندانید . می گویند خوب می فروشید . آقای دهنمکی ، یادتان هست ؟ مدت زیادی نگذشته از زمانی که شما میزدید و میشکستید و می سوزاندید هر آنچه را دوست نداشتید و دوست نداشتند. آن زمان هم در هر بلوایی شما کارگردان بودید . آن زمان هم شما فیلم می گرفتید . آن زمان هم می حنداندید . و آن زمان هم خوب می فروختید.

    آقای دهنمکی ، مهم نیست . هرگز مهم نیست . هیچ گاه مهم نبوده . مهم اینست که می فروشید . خوب هم می فروشید . می خندانید و خوب هم می خندانید . جنگ را چنان تصویر کرده اید که انگار نمایش نامه ی کمدی و ساده لوحانه ای بود که کودکان مدرسه ای بازیگران آنند.

    آقای دهنمکی ، اما جنگی که من دیدم حکایت خنده نبود . حدیث درد بود و گریه . جنگی که من تجربه کردم ، ترس برادرم بود از آژیر قرمزی که روزانه بود . جنگی که من دیدم گریه های مادرم بود هنگام بمباران ، که نمی دانست پدرم می آید یا نه ؟ جنگی که من دیدیم کابوسهای خونین خودم بود . جنگی که من دیدم ترس پدرم بود از جان ما ، که فکر می کردیم آغوشش امن ترین جای دنیاست . جنگی که من دیدم ناله های عمویم بود که ترکش خورده بود .

    آقای دهنمکی بخند . دیگران را هم بخندان . دلگیر نیستم . هر چند که بر زخم من می خندی . اما شنیده ام که کودکان شهرم را به تماشای جنگی که تو به تصویر کشیده ای می برند. می ترسم باور کنند که جنگ همین خنده و شوخی های کوچه بازاری است . آقای دهنمکی ، جنگی که در ذهن یک کودک میگذرد بسیار ناجوانمردانه تر و کثیف تر از جنگ در ذهن یک سرباز است . حکایت سرباز ، حکایت فشنگ است و تفنگ و مرگ و محیطی که بر خطر آن آگاه است . اما داستان کودک ، بازی معصومانه ای است که به صفیر بمب و موشک به هم می پیچد.

    آقای دهنمکی ، من به چشم خویش ، زبانه آتش انفجار را دیده ام . من به چشم خویش ستون دود را دیده ام . من به چشم خویش اجساد خونین دیده ام . من به چشم خویش تن بی سر پدر بهترین دوستم را دیده ام که جان می کند . من به چشم خویش تن تکه تکه شده مادر بزرگم را دیده ام . من به چشم خویش پرنده آهنینی دیدم که تخم مرگ بر شهرم می پاشید. من به چشم خویش گریه دیدم .. آوار دیدم . ترس دیدم . مرگ دیدم. آقای دهنمکی ، آن زمان ، چشمان من فقط ده سال داشت.

    آقای دهنمکی ، هیچ وقت نمی توانید تصور کنید که چه حالی داشتم وقتی که پدرم تنش را سپر ما کرده بود تا ما را از گزند گلوله حفظ کند. اعتمادی که به بازوانش داشتم و ترسی که از نبودنش . آقای دهنمکی بغض گلویم را گرفته است .. دیگر نمی توانم بنویسم ولی شما بخند . دیگران را هم بخندان

     

            این متن ایمیلی بود که بدستم رسید دیدم جالبه براتون گذاشتم



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در چهارشنبه 88/2/9 و ساعت 11:25 صبح | نظرات دیگران()

    عید نوروز چگونه شکل گرفت

    انسان‏، از نخستین ادوار زندگی اجتماعی، متوجه بازگشت و تکرار برخی از رویدادهای طبیعی، یعنی تکرار فصول شد. نیاز به محاسبه در دوران کشاورزی ، یعنی نیاز به دانستن زمان کاشت و برداشت، فصل بندی ها و تقویم دهقانی و زراعی را به وجود آورد. نخستین محاسبه فصل ها، بی گمان در همه جوامع با گردش ماه که تغییر آن آسانتر دیده می شد صورت گرفت. و بالاخره در نتیجه نارسایی ها و ناهماهنگی هایی که تقویم قمری، با تقویم دهقانی داشت، محاسبه و تنظیم تقویم بر اساس گردش خورشید صورت پذیرفت. سال در نزد ایرانیان از زمانی نسبتا کهن به چهار فصل سه ماهه تقسیم شده و همان طور که ابوریحان بیرونی در آثارالباقیه آورده است آغاز سال ایرانی از زمان خلقت انسان ( یعنی ابتدای هزاره هفتم از تاریخ عالم) روز هرمز از ماه فروردین بود، وقتی که آفتاب در نصف النهار ، در نقطه اعتدال ربیعی ، و طالع سرطان بود.

     پیدایش جشن نوروز 

    جشن نوروز را به نخستین پادشاهان نسبت می دهند. شاعران و نویسندگان قرن چهارم و پنجم هجری چون فردوسی، عنصری، بیرونی، طبری و بسیاری دیگر که منبع تاریخی و اسطوره ای آنان بی گمان ادبیات پیش از اسلام بوده ، نوروز را از زمان پادشاهی جمشید می دانند.

    در خور یادآوری است که جشن نوروز پیش از جمشید نیز برگزار می شده و ابوریحان نیز با آن که جشن را به جمشید منسوب می کند یادآور می شود که : «آن روز که روز تازه ای بود جمشید عید گرفت؛ اگر چه پیش از آن هم نوروز بزرگ و معظم بود».

    روایت های اسلامی درباره نوروز

    آورده اند که در زمان حضرت رسول (ص) در نوروز جامی سیمین که پر از حلوا بود برای پیغمبر هدیه آوردند و آن حضرت پرسید که این چیست؟ گفتند که امروز نوروز است. پرسید که نوروز چیست؟ گفتند عید بزرگ ایرانیان. فرمود: آری، در این روز بود که خداوند عسکره را زنده کرد. پرسیدند عسکره چیست؟ فرمود عسکره هزاران مردمی بودند که از ترس مرگ ترک دیار کرده و سر به بیابان نهادند و خداوند به آنان گفت بمیرید و مردند. سپس آنان را زنده کرد وابرها را فرمود که به آنان ببارند از این روست که پاشیدن آب در این روز رسم شده. سپس از آن حلوا تناول کرد و جام را میان اصحاب خود قسمت کرده و گفت کاش هر روزی بر ما نوروز بود.

    و نیز حدیثی است از معلی بن خنیس که گفت: روز نوروز بر حضرت جعفر بن محمد صادق در آمدم گفت آیا این روز را می شناسی؟ گفتم این روزی است که ایرانیان آن را بزرگ می دارند و به یکدیگر هدیه می دهند. پس حضرت صادق گفت سوگند به خداوند که این بزرگداشت نوروز به علت امری کهن است که برایت بازگو می کنم تا آن را دریابی. پس گفت: ای معلی ، روز نوروز روزی است که خداوند از بندگان خود پیمان گرفت که او را بپرستند و او را شریک و انبازی نگیرند و به پیامبران و راهنمایان او بگروند. همان روزی است که آفتاب در آن طلوع کرد و بادها وزیدن گرفت و زمین در آن شکوفا و درخشان شد. همان روزی است که کشتی نوح در کوه آرام گرفت. همان روزی است که پیامبر خدا، امیر المومنین علی (ع) را بر دوش خود گرفت تا بت های قریش را از کعبه به زیر افکند. چنان که ابراهیم نیز این کار را کرد. همان روزی است که خداوند به یاران خود فرمود تا با علی (ع) به عنوان امیر المومنین بیعت کنند. همان روزی است که قائم آل محمد (ص) و اولیای امر در آن ظهور می کنند و همان روزی است که قائم بر دجال پیروز می شود و او را در کنار کوفه بر دار می کشد و هیچ نوروزی نیست که ما در آن متوقع گشایش و فرجی نباشیم، زیرا نوروز از روزهای ما و شیعیان ماست.

    جشن نوروز

    جشن نوروز دست کم یک یا دو هفته ادامه دارد. ابوریحان بیرونی مدت برگزاری جشن نوروز را پس از جمشید یک ماه می نویسد: « چون جم درگذشت پادشاهان همه روزهای این ماه را عید گرفتند. عیدها را شش بخش نمودند: 5 روز نخست را به پادشاهان اختصاص دادند، 5 روز دوم را به اشراف، 5 روز سوم را به خادمان و کارکنان پادشاهی، 5 روز چهارم را به ندیمان و درباریان ، 5 روز پنجم را به توده مردم و پنجه ششم را به برزگران. ولی برگزاری مراسم نوروزی امروز، دست کم از پنجه و «چهارشنبه آخر سال» آغاز می شود و در «سیزده بدر» پایان می پذیرد. ازآداب و رسوم کهن پیش از نوروز باید از پنجه، چهارشنبه سوری و خانه تکانی یاد کرد.

    پنجه (خمسه مسترقه)

    بنابر سالنمای کهن ایران هر یک از 12 ماه سال 30 روز است و پنج روز باقیمانده سال را پنجه، پنجک، یا خمسه مسترقه، گویند. این پنج روز را خمسه مسترقه نامند از آن جهت که در هیچ یک از ماه ها حساب نمی شود. مراسم پنجه تا سال 1304 ، که تقویم رسمی شش ماه اول سال را سی و یک روز قرارداد، برگزار می شد.

    میر نوروزی

    از جمله آیین های این جشن 5 روزه، که در شمار روزهای سال و ماه و کار نبود، برای شوخی و سرگرمی حاکم و امیری انتخاب می کردند که رفتار و دستورهایش خنده آور بود و در پایان جشن از ترس آزار مردمان فرار می کرد. ابوریحان از مردی بی ریش یاد می کند که با جامه و آرایشی شگفت انگیز و خنده آور در نخستین روز بهار مردم را سرگرم می کرد و چیزی می گرفت. و هم اوست که حافظ به عنوان « میرنوروزی» دوران حکومتش را « بیش از 5 روز» نمی داند.

    از برگزاری رسم میر نوروزی، تا لااقل 70 سال پیش آگاهی داریم. بی گمان کسانی را که در روزهای نخست فروردین، با لباس های قرمز رنگ و صورت سیاه شده در کوچه و گذر وخیابان می بینیم که با دایره زدن و خواندن و رقصیدن مردم را سرگرم می کنند و پولی می گیرند بازمانده شوخی ها و سرگرمی های انتخاب «میر نوروزی» و «حاکم پنج روزه » است که تنها در روزهای جشن نوروزی دیده می شوند و آنان در شعرهای خود می گویند: «حاجی فیروزه، عید نوروزه، سالی چند روزه».

    منبع : مجله موفقیت

     

                                               سال نو مبارک



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در چهارشنبه 88/2/9 و ساعت 11:25 صبح | نظرات دیگران()
     تهیه فایل های پشتیبان از پایگاه های داده توسط SQL Server Backup v6.1.2.1326 ::

    شرکت های بسیاری امروزه اقدام به ارائه خدمات میزبانی فضای وب می کنند. این شرکت ها با خرید وب سرورها و فروش و اجاره فضا به صورت سالانه به کاربران خدماتی را ارائه می دهند. این شرکت ها علاوه بر ارائه فضا اقدام به ادارئه پایگاه های داده نیز می کنند. پایگاه های داده شامل مهمترین اطلاعات یک وب سایت می باشند. نام های کاربری و رمزهای عبور ، اطلاعات شخصی کاربران ، اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری و ... که برای صاحبان وب سایت ها دارای ارزش بالایی می باشند. نگهداری از این پایگاه های داده و اطلاعات مهم بر عهده دارندگان وب سرور ها می باشد. برقراری امنیت و تهیه Backup از این اطلاعات به صورت مداوم جزو مهمترین وظایف دارندگان وب سرورها می باشند و آن ها در هنگام بروز مشکلات می بایست پاسخگوی مشتریان خود باشند. از آنجا که بسیاری از سایت های دولتی ایرانی بر روی وب سرورهای ویندوز قرار گرفته اند و تعداد قابل توجه ای از این سایت ها و سرورها از پایگاه های داده MsSql استفاده می کنند وب سایت ما نیز در این مدت اقدام به معرفی نرم افزارهای مفید و کاربردی موجود در این موضوع می نماید.

    در این مطلب نرم افزاری به شما معرفی می کنیم که دارندگان وب سرورها می توانند به کمک آن از پایگاه های داده ای که به صورت MS SQL می باشد حفاظت نمایند.

     

    SQL Server Backup نام نرم افزاری می باشد که مدیران وب سرور ها به وسیله آن می توانند از فایل ها و اطلاعات مربوط به پایگاه های داده خود فایل های پشتیبان ( Backup ) تهیه نمایند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی و یا نفوذ به سرور و از بین رفتن اطلاعات قادر به بازگردانی اطلاعات ارزشمند وب سایت های مشتریان خود باشند. 

     

    از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیز اشاره نمود:

    - تهیه فایل های پشتیبان از تمامی اطلاعات پایگاه داده

    - قابلیت تنظیم نرم افزار تا به صورت همیشگی فایل Backup را با توجه به به روز رسانی اطلاعات database ، به روزرسانی نماید.

    - پشتیبانی از تمام پایگاه های داده SQL Server

    - توانایی فشرده سازی فایل های backup

    - قابلیت کد کردن فایل های پشتیبان برای جلوگیری از سوءاستفاده از اطلاعات

    - ارائه گزارشات از عملیات backup گیری در فایل های log برنامه

    - قابلیت ارسال فایل backup به email

    - توانایی بازگردانی database در نامی جدید

    و ... .

     

      دانلود کنید نسخه 6.1.2.1326 را با حجم 3.63 مگابایت  ( لینک غیر مستقیم )
      تصویری از محیط نرم افزار
      English Explanations



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در چهارشنبه 88/2/9 و ساعت 11:25 صبح | نظرات دیگران()
    اوته - افسانه جومونگ - وب نوا

     



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط فرز ها در چهارشنبه 88/2/9 و ساعت 11:24 صبح | نظرات دیگران()
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    تصاویری از احمدی نژاد
    فرزندان احمدینژاد چای ریاستجمهوری را نمیخورند
    مردم انتخاباتی میآفرینند که دشمن را خشمگین کند
    میر حسین امیدوار می باشد که ...
    آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری با نام 88
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا